Paieška

Kodėl sužeminantys kaulai yra ilgesni nei originalūs?

Jei jums reikia kaulų, kurie sužemintų pakabą, duosiu jums ilgesnius kaulus nei originalūs. Panašiai, jei jums reikia kaulų, kurie paaukštintų pakabą, gausite trumpesnius kaulus nei originalūs. Iš kur atsiranda ši priklausomybė?

Motociklo sužeminimas – kaip tai padaryti?

Pirmiausia apsvarstykime, ką iš tikrųjų reikia padaryti su motociklu, kad jis taptų žemesnis. Įsivaizduokite, kad motociklas pastatytas ant centrinės kojelės taip, kad galinis ratas „pakibtų ore”. Norėdami nuleisti motociklą, turite pakelti galinį ratą. Kitaip tariant, reikia, kad ratas šiek tiek priartėtų prie sėdynės. Tai atlikę, nuleiskite motociklą nuo centrinės kojelės. Važiuojant ratas yra ant žemės. Dėl jūsų veiksmo sėdynė dabar yra arčiau rato, todėl ji yra žemesnė. Taip pasieksite motociklo nuleidimo efektą.

Nuo teorijos prie praktikos – kodėl kaulai pakabai?

Jau nustatėme, ką reikia daryti su pakaba, kad motociklas būtų žemesnis. Dabar pažvelkime, kaip supaprastintai kuriami pakabos kaulai. Tai vienas iš Honda sukurtos Pro-Link pakabos variantų, kurį šiuo metu renkasi daugelis turistinių motociklų gamintojų. Prie motociklo rėmo pritvirtinta grandis, kurios kitame gale sumontuotas amortizatorius. Jungties viduryje pritvirtinamas kaulas, kurio kitas galas prisukamas prie svirties. Visas mazgas veikia sverto principu. Nuo rato einanti jėga per pakabos kaulą perduodama jungčiai. Ši jungtis, kuri taip pat yra savotiška svirtis, perduoda jėgą amortizatoriui.

Motociklo pakabos konstrukcija: 1. Motociklo rėmas; 2. Svirtis; 3. Pakabos elementų jungtis; 4. Amortizatorius; 5. Pakabos kaulas.

Pakabos sužeminimas – laikas pokyčiams

Jūsų tikslas – sužeminti motociklą. Tačiau nenorite keisti pakabos veikimo parametrų, pavyzdžiui, eigos, kietumo ir t. t. Dėl šios priežasties tokie elementai, kaip jungtis, amortizatorius ir atskirų pakabos elementų tvirtinimo taškai, turi likti nepakeisti. Viskas, ką galite padaryti, tai pakeisti kaulo ilgį.

Dabar grįžkime prie mūsų įsivaizduojamo motociklo. Žinome, kad norėdami sužeminti motociklą, turime pakelti svirties padėtį. Taigi tęskime savo eksperimentą. Išsukite viršutinį pakabos kaulo varžtą ir pakelkite svirtelę. Kronšteinas su kiauryme, skirtoje kaului tvirtinti ant svirties, pasislenka tolyn nuo kaulų skylių. Dabar pakelta svirtis turi būti nejudinama šioje padėtyje. Norėdami tai padaryti, turite pailginti kaulus. Tinkamai pailginus kaulus, skylės kauluose ir svirtyje sutaps ir pakabą bus galima užfiksuoti varžtu. Nuleidus motociklą ant ratų, motociklas bus sužemintas.

Iš pirmiau pateiktos diskusijos matyti, iš kur kyla šis, atrodytų, nelogiškas ryšys tarp kaulų ilgio ir jo poveikio motociklo aukščiui. Ilgesnis kaulas motociklą sužemina, trumpesnis – paaukština. Praeidami pro šalį galbūt pastebėjote dar vieną įdomų ir ne visada akivaizdų ryšį. Motociklo sužeminimas, tarkime, 3cm nereiškia, kad reikia 3cm ilgesnio kaulo. Kaulų ilgio pokytis, palyginti su motociklo aukščio pokyčiu, nėra 1:1. Taip yra dėl pakabos konstrukcijos, rato ir pakabos kaulų tvirtinimo taškų vietos ir seno gero sverto principo. Ehhhh… ir kaip nemėgti fizikos ir matematikos? 🙂

Tikiuosi, kad paaiškinau jums pagrindines motociklo nuleidimo ir pakėlimo subtilybes. Jei turite klausimų , nedvejodami kreipkitės į mane. Pasistengsiu padėti.

Parašykite komentarą

© 2025 Motopriedai.lt Visos teisės saugomos.

© 2025 Motopriedai.lt Visos teisės saugomos.

Krepšelis

0
image/svg+xml

Krepšelyje nėra produktų.

Tęsti apsipirkimą