Paieška

Ar verta motocikle naudoti deflektorių arba stiklo reguliavimo laikiklį?

Tikriausiai nė vienam motociklininkui, kuriam teko keliauti kelis šimtus kilometrų greitkeliu, nereikia įsitikinti, kiek daug triukšmo pasiekia jo ausis. Nesunku atspėti, kad ilgalaikis triukšmo poveikis neturi teigiamos įtakos vairuotojo savijautai, todėl sumažėja ir jo saugumas.

Greitas ir paprastas sprendimas – naudoti ausų kištukus, tačiau šis sprendimas sumažina ne tik šiuos kenksmingus garsus, bet ir tuos, kurių nenorėtume atsisakyti, pavyzdžiui, kito eismo dalyvio garsinį signalą. Taigi ką galima daryti šioje situacijoje?

Pirmiausia turėtumėte apsvarstyti erzinančių garsų priežastį. Kiekvienas, kuris dar ką nors prisimena iš fizikos pamokų, gali atspėti, kad priežastis šiuo atveju yra oro turbulencija aplink šalmą. Todėl reikėtų „kažką” padaryti, kad oro srautas būtų „kontroliuojamas”, kad jis sklistų ne motociklininko galvos kryptimi. Papildomas privalumas išsprendus šią problemą bus mažesnis oro pasipriešinimas, kurį turės įveikti galva, todėl sumažės kaklinės stuburo dalies ir kaklo raumenų apkrova.

Paprasčiausias sprendimas – pakeisti priekinį stiklą didesniu, tačiau tokiu atveju lėtas judėjimas mieste, spūstyse arba vingiuotais kalnų keliais, kur neįmanoma išvystyti didelio greičio, taps varginantis. Kaip alternatyvą čia galime nurodyti galimybę ant motociklo priekinio stiklo sumontuoti deflektorių. Toks deflektorius dažniausiai būna reguliuojamas, todėl, kai kurį laiką turime važiuoti lėčiau, visą srautą galime nukreipti tiesiai į vairuotoją, pagerindami ventiliaciją, todėl kelionė tampa malonesnė. Kita vertus, pakėlę deflektorių, galite orą nukreipti „virš galvos”, todėl važiuodami dideliu greičiu sumažinsite triukšmo lygį.

Reguliuojamas priekinio stiklo laikiklis taip pat pasirodo esąs idealus sprendimas. Stiklo reguliavimo laikiklis leidžia lygiai tą patį, ką ir deflektorius – juo galima reguliuoti oro srauto kryptį, todėl jį galima pritaikyti prie esamo vairavimo stiliaus. Privalumas tas, kad šiuo atveju šiai operacijai atlikti naudojamas visas motociklo stiklas, todėl galime labiau paveikti savo motociklo „aerodinamiką”.

Parašykite komentarą

© 2025 Motopriedai.lt Visos teisės saugomos.

© 2025 Motopriedai.lt Visos teisės saugomos.

Krepšelis

0
image/svg+xml

Krepšelyje nėra produktų.

Tęsti apsipirkimą