Paieška

Motociklo sužeminimas

Motociklo aukščio keitimas

Kai perkate motociklą, vertinate daugybę veiksnių. Prekės ženklas, galingumas ar net spalva yra vienas iš daugelio sprendimų, su kuriais susiduria motociklą perkantis asmuo. Radus tinkamą motociklą, ateina laikas bandomajam važiavimui. Sėdate ir staiga paaiškėja, kad motociklo sėdynė jums per aukšta.

Taigi ką daryti, kai tai yra TAS išrinktasis motociklas? Jums belieka ieškoti būdų, kaip sužeminti savo dviejų ratų aukštį.

Tačiau kas tiksliai tai yra?

Ką tik iškeptas motociklininkas gali manyti, kad tai nėra didelė problema. Pagaliau pasiekia kojų atramas, pavarų perjungimo ir stabdžių svirtis diapazone. Tačiau labiau patyręs žmogus žinos, kad reikalas nėra toks paprastas. Pasistumti motociklą pasiekus žemę tik pirštais gali būti neįmanoma. Balansuoti su motociklu tarp automobilių spūstyje tuo metu taip pat nebus lengva, juolab kad motociklas tuomet gali stovėti ant „kalno” tarp šonuose esančių griovelių. Kai tada norėsite stotis ant kojų, gali paaiškėti, kad iki žemės jums trūksta daugiau nei įprastai.

Ką galite dėl to padaryti?

Geriausias sprendimas bus pirmuosius žingsnius nukreipti į įgaliotąjį techninės priežiūros centrą. Galbūt paaiškės, kad jūsų motociklo gamintojas numatė žemo ūgio klientų poreikius ir siūlo gamyklines žemesnes, siauresnes sėdynes. Be to, servisas gali pašalinti reikiamą kempinės kiekį iš jūsų sėdynės taip ją pažemindamas. Kartais net gamintojas siūlo paruoštas atsargines dalis arba moto aksesuarus, kurie motociklą pažemina.

Ko tikrai neturėtumėte daryti?

Reikėtų pabrėžti, kad nerekomenduojame atlikti neleistinų pakeitimų, kuriuos sudaro amortizatoriaus ar svirties tvirtinimo taškų keitimas arba spyruoklių trumpinimas. Tokie veiksmai mažina pakabos tvirtumą, yra nepatikimi ir kelia didelį pavojų. Niekam nereikia įtikinėti, kaip pavojinga nuimti amortizatorių važiuojant greitkeliu.

Ką daryti, jei tai ne įgaliotasis techninės priežiūros centras?

Kai manote, kad gamintojas negali jums padėti, galite pasinaudoti kitais sprendimais. Antrinės rinkos motociklų priedų rinkoje gausu įvairių sprendimų, leidžiančių sužeminti motociklą.

Modifikuota sėdynė

Rinkoje veikia įmonės, kurios apdoroja motociklų sėdynes pagal kliento lūkesčius. Ši paslauga grindžiama tuo, kad jūs atiduodate jiems savo turimą sėdynę, o įmonė ją pertvarko taip, kad ji atitiktų jūsų poreikius ir patenkintų skonį. Čia atsiranda papildomas tokio sprendimo privalumas. Nuo sėdynės galite ne tik nuimti kelis centimetrus kempinės, bet ir pasirinkti kitokį užvalkalą. Galite keisti ne tik spalvą, bet ir kirpimą, tekstūrą ar net pridėti siuvinėjimą su savo vardu ar logotipu.

Pakabos kaulai

Moto aksesuarų gamintojai turi keičiamų pakabos elementų, kurie leidžia keisti motociklo aukštį. Rinkdamiesi juos atkreipkite dėmesį į kelias svarbias kaulų savybes.

Pirmasis iš jų yra medžiaga, iš kurios pagaminti kaulai. Daugelis gamintojų savo kaulus gamina iš aliuminio ir giriasi, kad jų gaminys pasižymi itin mažu svoriu. Jie nekreipia dėmesio į labai svarbų kaulų tvirtumo aspektą. Iš aliuminio pagaminti pakabos kaulai bus mažesnio stiprumo nei panašios iš plieno pagaminti kaulai. Tuomet turėtumėte ieškoti plieninių kaulų.

Antrasis svarbus pakabos kaulų pasirinkimo veiksnys yra apsaugos nuo korozijos būdas. Kai kurie gamintojai savo gaminiuose naudoja miltelinį dažymą. Sprendimas yra estetiškas, tačiau turite žinoti, kad reikia periodiškai tikrinti pakabą. Pavyzdžiui, akmenų purslai ateityje gali virsti korozijos židiniais, o šie pavojingai sumažinti kaulų stiprumą! Antrasis būdas – dangų naudojimas, pavyzdžiui, cinkavimo būdu. Tokia danga yra patvaresnė, nes ji yra sudėtingiau sujungta su saugoma medžiaga, todėl yra atsparesnė mechaniniams pažeidimams. Vis dėlto geriausia, jei kaulai pagaminti iš nerūdijančiojo plieno. Tokiu atveju išlaikote antikorozinę apsaugą net ir po medžiagos pjovimo, pavyzdžiui, po labai stipraus smūgio akmeniu. Tuomet būsite tikri, kad tokie kaulai tarnaus tiek pat laiko, kiek ir visas motociklas.

Trečias ne mažiau svarbus veiksnys yra pakabos kaulų pagaminimo būdas. Kaulai, kurių konstrukcija labai paprasta, pasižymi didesniu patikimumu nei reguliuojami varžtais kaulai, kurių galima rasti internetiniuose aukcionuose iš Tolimųjų Rytų. Verta pažiūrėti į motociklą ir pamatyti, kokį sprendimą naudojo jūsų motociklo gamintojas, ir pasirinkti panašų gaminį. Ne veltui gamintojas naudoja paprastą plieninį kaulą, o ne sudėtingą, leidžiančią sklandžiai reguliuoti ilgį. Tiesiog plieninį kaulą sunkiau sulaužyti.

Viskas su sveiku protu

Kaip matote, žemo ūgio motociklininkai nelieka vieni. Yra būdų, kaip saugiai pasiekti žemesnę motociklo sėdynės padėtį. Tačiau, kaip ir visur, reikia laikytis nuosaikumo. Juk nenorite, kad įprastame duobėtame kelyje ratas atsitrenktų į sparną, nes pakabą nuleidote per žemai.

Motociklų priedų motopriedai.lt interneto parduotuvėje rasite pakabos kaulų daugeliui populiarių motociklų. Jei jūsų motociklas yra per aukštas, susisiekite su mumis – visada mielai padėsime ir patarsime.

Parašykite komentarą

© 2025 Motopriedai.lt Visos teisės saugomos.

© 2025 Motopriedai.lt Visos teisės saugomos.

Krepšelis

0
image/svg+xml

Krepšelyje nėra produktų.

Tęsti apsipirkimą